Op dit moment spaart KLARA om een ontmoeting mogelijk te maken van één van de bewoners van Juutsom met zijn biologische vader.

De vader van onze pupil woont in Curacao. Ons Juutsommertje heeft ook een zusje. Het zusje woont elders in het land. Beide kinderen hebben tegenwoordig weer contact met elkaar. Voor beide kinderen is het in het belang van hun sociaal-emotionele ontwikkeling dat zij hun vader ontmoeten.  Het zou mooi zijn wanneer beide kinderen de reis samen kunnen maken.

Stichting KLARA wil zorg dragen voor de reis- en verblijfkosten van de pupil van Juutsom. De reis- en verblijfkosten van het zusje worden door een andere instantie betaald en geregeld.

De begeleiders die meegaan zijn sterk gelieerd aan Stichting KLARA en aan JUUTSOM. Zij willen zelf hun reis- en verblijfskosten betalen, waarvoor dank! Zonder hun commitment zou de reis immers onbetaalbaar worden.

De reis van ons Juutsommertje zal bekostigd worden vanuit de donaties én de opbrengst van het KLARA kookboekje.

Helpt u mee om de reis te realiseren?

6 Responses to “Sparen voor ‘spoorloos’ …”

1. Weer een leuk initiatief!
    Wat zou het mooi zijn als dit gerealiseerd zou kunnen worden, daar krijg je kippenvel van!

2. tinkerbell
    19:34, 27.03.2013

Van harte veel succes toegewenst voor deze sympathieke actie.

3. Heel mooi als zoiets kan en mag gebeuren. Super dat jullie daar steun aan bij dragen!!

4. 🙂 Thanx voor jullie reactie !

5. Wat fantastisch dat dit mogelijk is! Uniek!