Stichting KLARA wil de kinderen van Juutsom weer graag iets extra’s meegeven voor hun zomer-uitje naar Duinrell.

Om geld hiervoor te genereren verkoopt Stichting KLARA  een bijzonder kookboekje . In het winkeltje ‘Vers& Lekker’ in Groede worden heerlijke streekproducten verkocht. Daar ligt ook het ‘Kleine KLARA Kookboek’ voor €10,00 te koop.
In dit bijzondere kookboekje staan zeer oude Zeeuwse- familie- en boerderij recepten.
Door de mooie foto’s is het een aardig en origineel cadeautje. U kunt het kookboekje ook combineren met één of meerdere producten uit het winkeltje.

De medewerkers  van Vers& Lekker zullen het kookboekje graag feestelijk voor u inpakken!
Woont u niet in Zeeuws-Vlaanderen? Onder het kopje ‘Sponsoren’ vindt u de overige adressen waar het boekje te koop is. Bovendien kunt u ook contact opnemen via deze site met vermelding van het aantal boekjes dat u wilt ontvangen en uw ( mail) adres.