kaartstrao

Volgens oud gebruik  wast KLARA  a.s. zaterdag met meer dan honderd andere paarden, haar voeten in de zilte zee van Schouwen-Duiveland. Met dit  fenomeen wordt de wintertijd in de stal afgesloten en volgt de frisse start van een nieuw seizoen.

Ook Stichting KLARA gaat een nieuw seizoen in. U kunt de Stichting (weer) ondersteunen met uw giften of met  uw donateurschap. U kunt onze berichten ook ‘liken’ op facebook. Onze berichten delen vinden we zéker leuk!  Maar ook door het kopen van van het kleine KLARA kookboek maakt u

KLARA zo sterk als haar hoeven !

Kijk op onze sponsorpagina voor de verkoopadressen. Tip: laat voor Valentijn een gevarieerd verrassingspakket samenstellen. Dát wordt nog eens een origineel Valentijns-cadeau!