Alle gasten werden op zorgboerderij Juutsom verwelkomd door vrolijke muziek. Overal was er wel een activiteit te doen. Van een tienkamp tot het spinnen van wol, van een spel in het huttendorp, een tekenwedstrijd, een speurtocht, demonstraties tot en met voorstellingen aan toe! Ook op het overdekte marktje was het gezellig druk.  Om deze dag een extra feestelijk tintje  te geven, schonk Stichting KLARA een cheque van €1500,00. Van dit bedrag heeft Juutsom voor de kinderen een ‘ net-schommel’ aangeschaft. Deze ‘net-schommel’ werd na de opening vrijwel direct in gebruik genomen en de schommel zorgde meteen al voor veel plezier!

Dit 10-jarig jubileum nam stichting KLARA ook te baat om weer nieuwe inkomsten te genereren.Voor stichting KLARA werden er maar liefst 400 pannenkoeken gebakken en er was ook veel belangstelling om het gewicht van de pompoen te raden. Stichting KLARA mocht ook kennismaken enkele nieuwe donateurs. Alle gulle gevers, oude en nieuwe donateurs, helpers en enthousiastelingen: hartelijk bedankt!  Stichting KLARA  hoopt van de nieuwe opbrengst, straks van de koude decembermaand een warme en gezellige feestmaand te maken voor de kinderen.

De winnaars van de pompoenwedstrijd waren Hasia en meneer Werkman. Beiden van harte gefeliciteerd!
DSC_1330 DSC_1329 - kopie