11413086_1642926979253615_1564915049_nIn 2016 waren de vrijwilligers weer zeer actief voor Stichting Klara.

Stichting Klara dankt haar vrijwilligers en donateurs voor hun steun in het afgelopen jaar.

Zij maken stichting Klara “zo sterk als haar hoeven”.

Een korte terugblik:

Zo verwerkte een vrijwilligster de schapenwol tot leuke producten.

Zij is nog steeds enthousiast en maakt  reclame voor Klara. Zij verkoopt haar schapenwollen producten in het winkeltje Vers& Lekker.

Er wordt steeds meer voor de stichting verkocht in Vers & Lekker:

Nog steeds worden de beroemde en overheerlijke suikerwafeltjes gebakken en verkocht voor de Stichting.

Er is ook iemand die kweeperen geeft. Daar wordt dan jam van gemaakt. Deze jam wordt met de andere jammetjes weer verkocht in het winkeltje Vers & Lekker.

Tegenwoordig wordt er ook houten speelgoed verkocht, maar ook prachtige kunstzinnige sieraden.

De in dit jaar gecertificeerde wijnen van de Catharinahoeve vind je ook bij Vers&Lekker !

De komende maand zal duidelijk worden, wat al die winkelactiviteiten voor Klara opgeleverd hebben.

dsc_2806dsc_2854    dsc_2847