Houdt u van nostalgie, zang, muziek, van een uitgebreide, gezellige markt? Houdt u van de Zeeuwse klederdracht, van het oude Zeeuwse ambacht, van Zeeuwse producten en van de Zeeuwse paarden ( KLARA is er één van!!), van ringrijden en de fraai versierde Zeeuwse koetsjes?  Kortom: houdt u van het Zeeuws cultureel erfgoed?

Kom dan op 11 augustus naar de Burghse Dag op Burgh op Schouwen-Duiveland !

Zoekt u naar het kleine Klara kookboekje, vol authentieke Zeeuwse recepten en wetenswaardigheden, laat deze keer dan een berichtje achter onder het kopje ‘contact’, of benader één van de bestuursleden.

Stichting KLARA wil dit jaar een bijdrage leveren aan een grote tuinkas op de therapeutische zorgboerderij ‘Juutsom’ ( zie www.Juutsom.nl). De opbrengst van het boekje staat dit jaar in teken van de aanschaf voor deze tuinkas!