OLYMPUS DIGITAL CAMERA Ook op Juutsom heeft het gesneeuwd. De kinderen zitten nu gezellig en warmpjes binnen. De sneeuwpop verraadt dat naast de dieren, er ook kinderen in dit mooie, witte sprookjes landschap  aanwezig waren. Leven met de natuur!

Stichting Klara is blij met de hartelijkheid en de goede en professionele zorg op zorgboerderij Juutsom ( zie www.Juutsom.nl  en voor het kwaliteitsrapport  https://www.juutsom.nl/images/PDF/Kwaliteitsrapport2018-clientversie.pdf ).

Vooral voor de kinderen die geen eigen ’thuis’ hebben en op Juutsom wonen, zet stichting Klara zich graag in om voor hen (kleine) extraatjes te verzorgen. Hun verblijf op Juutsom wordt er net weer een beetje persoonlijker, warmer, vrolijker door: Zien en gezien worden. Door zo nu en dan die persoonlijke noot, die verrassing. Net zoals de natuur hen die verrassing vandaag heeft gegeven in de vorm van sneeuw. Zacht, licht, vrolijk, dansend, uitdagend. Een extraatje geeft zoveel blijdschap in een kinderleven!

Steun stichting Klara en doneerOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA