IMG_1592Nieuwsgierig steken de sneeuwklokjes hun kopjes al boven de grond. Door de stilte van de lockdown hoor je nog beter de koolmezen, de lijsters en de merels hun lied zingen. Ook de mussen tjilpen dat het voorjaar er aan komt. De natte regenachtige dagen van afgelopen week veranderen in zacht lente weer. Het ochtendzonnetje lacht. Voor lagere schoolkinderen worden de coronamaatregelen verzacht: Maandag mogen de basisscholen weer open.  Er wordt druk gevaccineerd tegen Corona. En als kroon op dit alles komt koning winter, dit weekend nog met een flink pak sneeuw. De sneeuwklokjes zullen even schrikken en onderduiken in de witte wereld. En wij gaan naar buiten, de witte wereld in vol sneeuwpret, klare en frisse lucht. Sleetje rijden, sneeuwballen gooien, sneeuwpoppen maken, iglo’s bouwen!  En wie weet doet koning winter hierna ook nog flink wat vorst in het zakje. Dat betekent dat de schaatsen uit het vet gehaald kunnen worden! Geniet maar van deze heerlijke winterse afwisseling.  Geniet maar van dit bijzondere witte weekend! Geniet maar volop van de komende winterpret !  Stichting KLARA wenst jullie heel veel plezier en vooral frisse, gezonde rode wangen, niet te koude handen en lekkere warme voeten toe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA